25 februari 2011

De clutch kwijt

Ben ik de kluts kwijt? Nee hoor, ik maak de knip-portemonnee gewoon nog een keer en nog een keer en nog een keer. Ik krijg er geen genoeg van, hopelijk verveelt het jullie ook nog niet.
Deze mooie clutch/knip is een verjaardagscadeau voor de dame van Ladybug en co. Ze heeft het veel te druk met babyvoorbereidingen om zelf aan de clutch te gaan.
Hij is een maatje groter dan de vorige twee, dus ook geschikt voor andere doeleinden. De buitenkant is van Kokka en de binnenkant een Tilda-stofje uit een sale. Ik gebruikte dit eerder voor een project dat mijn blog niet haalde (maar het haalde wel de vuilcontainer, want ik was er he-le-maal klaar mee). Hier ben ik gelukkig wel blij mee en hopelijk Ladybug ook...


Helaas is, na 5 jaar trouwe dienst, mijn oude Canon Ixus gesneuveld. Hij was al aan vervanging toe, maar de val op een natuurstenen vloer was de genadeklap... Het is behoorlijk lastig foto's maken en instellingen aanpassen zonder scherm :-(

6 opmerkingen:

  1. Thanks, ben er erg blij mee en ook met de inhoud!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi...niet moeilijk te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe!! Je hebt je eerste award!! Van harte!! Kijk bij sofilles!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die portemoneekes heel tof. Zou je dat ook groter kunnen maken tot de maat van een klein handtasje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een kei leuk stofje !! super !!

    BeantwoordenVerwijderen