15 september 2013

Theedoos wordt naaidoos

En ik heb het hier over een houten exemplaar...

Mijn petekind van 11 kreeg een Singer voor haar verjaardag. En aangezien mijn zus enkel in het bezit is van visdraad en zakjes ongebruikte reserveknopen, krijgt mijn nichtje een hippe naaidoos vol met starters-spulletjes; wat stofjes, ritsen, garen, goede stofschaar, naalden, bias, bandjes, ritsen en knoopjes.

Ik kocht een blanco theedoos bij Pipoos en pimpte hem met ModPodge en wasabi van Petit Pan. De binnenkant liet ik hout. Het ging van een leien dakje.

Gefeliciteerd mevrouw!




24 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk cadeau voor een beginnende naaister! Het ziet er ook prachtig uit, ze was er vast erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk cadeau! Dat past toch op elke naaitafel, dus super, seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, wat mooi is dat zeg! Fantastisch, daar zal ze zeker heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi cadeau! Heel mooi gemaakt!
    Ze is er vast heel blij mee.
    Liefs Danielle (DivaDaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awel, dat vind ik nu eens echt origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi gedaan! Zal ze supercontent mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi! wat een goed idee om ModPodge te gebruiken. Dat ga ik onthouden, ik heb ook nog een potje ergens liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel mooi! wat een goed idee om ModPodge te gebruiken. Dat ga ik onthouden, ik heb ook nog een potje ergens liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi cadeau. Die ga ik onthouden voor mijn eigen dochter die ook al roept dat ze een eigen naaimachine wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof en mooi cadeau! Ik ben geen elf, maar zou wel willen starten met naaien dus tegen zo'n koffer zeg ik zelfs geen neen! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat origineel!! Ga het pinnen voor mijn nichtje.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen