12 maart 2012

Iets in te halen

Ik heb iets in te halen. Ik blogde en naaide weinig, maar het is hoog tijd voor een update.
Ik ontving 2 keer een Versatile Blogger Award van Juffertje Uil en van Vietje. Altijd leuk om waardering te krijgen voor je blog, dank jullie wel!
Daarnaast won ik een give-away bij ByKris. Ik won een stoer kussen gemaakt van een oude legertent. Super leuk.
Het geweldige kussen van Kris.
En ik maakte op een regenachtige woensdagmiddag een Happy in Red reversible tote met mijn nichtje van bijna 8. Zij stikte (meestal) waar ik haar aanwees en dit is het eindresultaat van ons teamwerk!




En om het af te toppen organiseerde ik luiers in mijn tas. Ik maakte een zakje naar dit idee met een van mijn favoriete stofjes van Kokka.



15 opmerkingen:

  1. Leuk om weer eens een berichtje van je te lezen! Gefeliciteerd met je awards. Ik vind het altijd erg inspirerend om hier op je blog te lezen en kijken, dus hoop op meer leuke posts de komende tijd. Fijne week. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes zeg! Da's genieten als er zulk werk van je naaimachine rolt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk nieuws!
    Dat luierzakje ziet er ook fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer kussen! En de tas is een een echte meisjestas,mooi.
    En je luiertasje is echt supermooi, dat stofje is ook de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een super leuke dingen heb je gemaakt. De luierzak lijkt me echt super praktisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh gaaaaf, wat leuk dat de tas gelukt is!! Als je het leuk vindt: zet hem in de Flickr Group!! http://www.flickr.com/groups/reversible_tote_bags/
    Groetjes, Esther.
    http://happyinred.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk allemaal! Nog gefeliciteerd met het winnen van de give-away! Erg leuk en gezellig om samen te naaien en dan zo'n leuk eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je awards je hebt ze welverdiend.
    Wat een leuke tas goed teamwork!!
    En je luierzakje super idee.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat pamperzakje, zo handig en schoon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heeft je nichtje dat goed gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt het weer helemaal ingehaald met deze PRACHTIGE creaties!!!!
    Wat leuk is dat robotstofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi!
    Wat gezellig hier! Leuk kussen ;-) Ben blij dat je hem tof vindt! Ben wel heel nieuwsgierig hoe die dan in jullie home-made bed staat. Bedankt voor het idee van zilverblauw! Leuk!!
    Dat luierzakje is trouwens ook erg tof, zou eens even kijken naar de tutorial!
    Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt..we hebben er een leuk feestje van gemaakt!!! Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen