29 januari 2012

Wat mij bezig hield; koude voetjes en natte neuzen

Mijn oudste is een woelwater; draait en keert de hele nacht. Hij blijft dan ook niet lekker onder zijn dekbed liggen. Ook niet als het buiten koud is of als hij, zoals nu, oorontsteking heeft.
Ik maakte een dekentje met paspel voor hem wat dwars over zijn dekbed wordt ingestopt. Het is 170 bij 120 cm. Daar wurmt hij zich niet zomaar uit!!!
Ditmaal plakte ik de fleece met plakband aan de vloer toen ik ging spelden, dat was echt een goede zet. En ik stikte de paspel nog eens door op de goede kant van de stof, met garen in kleur van de paspel.

De deken ligt bovendien al de hele week op de bank, want we snotteren en sniffen wat af. We hebben er nu meer plezier van dan ik zou willen. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan.
In de tussentijd ben ik gelukkig met mijn eigen dekentje!

6 opmerkingen:

  1. Wowww wat een prachtig lekker warm dekentje!!! Die zal je de komende dagen wel nodig hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap aan het menneke! Afgelopen zomer had ik het ook, nooit gewete dat dat zó vervelend kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met die sterretjes en ziet er zo zacht uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh ideaal! Mijn ventje blijft gelukkig wel stil liggen, alleen hij vindt het leuk om zijn lakens er uit te trekken en die in zijn mond te doen (baby!!) Daarom had ik ook al bredere lakens gemaakt, lekker onderstoppen! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben net met hetzelfde bezig. Bedankt voor de tip over de plakband en het spelden enzo! :-) Mooi dekentje dat van u!!

    BeantwoordenVerwijderen