17 december 2010

Er zit een luchtje aan...

En gelukkig is het een lekker (kerst-)luchtje!
Gisteravond kreeg ik een "bloemschik-workshop" van de overbuuf, van ladybug en co. Vorig jaar had ik me met buuf al eens gewaagd aan een kerstkrans. In de tijd dat ik 1 krans maakte, maakte zij een krans en volgens mij 2 stukjes voor de woonkamer... een leuke bezigheid in de donkere dagen voor kerst. Dit jaar ging ik voor de kerststukjes en zij voor de krans.


Over het resultaat ben ik redelijk tevreden, maar de eucalyptusgeur in huis is echt heeeeeerlijk. Omdat er in de (uitklapbare, sorry) boom dit jaar geen ballen, maar vrolijke Petits Pirates kersthangers hangen, heb ik de ballen maar ergens anders opgehangen, zie hieronder. Zo hangen ze veilig voor grijpgrage peuterhandjes en mooi boven de eettafel.
En de zelf gefabriceerde kerststukjes zorgen toch voor een natuurlijke dennenlucht, mmm.



1 opmerking: