25 september 2010

Welkom!

Welkom op de blog van Petits Pirates! Hier etaleert de moeder van 2 kleine piraten haar maaksels en creatieve uitspattingen. En dat lijkt niet zo ingewikkeld, maar hoe werkt dat eigenlijk, bloggen? Waar eindig je en waar begin je? Bij het begin dan maar...

Deze moeder is al jaren in het bezit van creativiteit en een naaimachine, maar kwam lange tijd niet verder dan een lakentje voor het ledikantje van de oudste piraat. Pas bij de komst van onze tweede zoon kwam ik goed op stoom.
Het begon allemaal echt met een lampenkapje voor de babykamer van de jongste piraat. Ik kon in de winkel niet vinden wat ik zocht (of ik vond het te duur), dus ging ik aan de slag. Met bevredigend resultaat!



Bloggen zal ik gaandeweg ook wel leren. En mocht je op deze pagina's iets tegenkomen waarvan je denkt "dat wil ik ook!"of "dat wil ik ook maar dan net anders!", mail me of laat een reactie achter. Wordt dus vervolgd...

1 opmerking:

  1. Welkom in blogland! Je hebt een leuke site, dus ik ga hier zeker nog komen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen