21 april 2014

Lua

Straight Grain heeft een nieuw patroon Lua; een trappelzak/slaapzak in 3 maten. Het zal je misschien niet ontgaan zijn.
Ter introductie organiseert deze dame een blogtour, waarbij haar testers (ze koos er 40, waaronder ondergetekende) hun versie van de trappelzak tonen. En zie hieronder mijn kleinste vrendje in zijn Lua!
Is het geen schatje? Ik ben er helemaal weg van en hij ook.


Het patroon print en plak je eenvoudig, stof knippen is zo gedaan en de uitleg om het geheel in elkaar te zetten is heel duidelijk. Ik gebruikte zelfs voor het eerst een blinde rits. Bijna blind dan, de volgende zal nog beter zijn. Maar de foto's loodste mij er gemakkelijk doorheen.
Al met al was dit project zo gepiept.

En omdat veiligheid bij zo'n slaapzakje erg belangrijk is, gebruikte ik een tussenvoering die volledig natuurlijk is. Ietsje duurder, maar wel zo lekker en gezond voor zo'n kleintje.

Echt een aanrader deze Lua, er zullen er nog zeker meer volgen!









15 opmerkingen:

  1. Ik zag ze her en der al voorbij komen.
    Het patroon is fantastisch en deze sterrenversie is ook echt prachtig!
    Jammer dat ik geen slaapzak kindje meer heb....
    Misschien voor 1 van al die pasgeboren baby's?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toepasselijk stofje, zo blauw met sterretjes! Ik vind het idd ook een leuk en makkelijk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en 't is inderdaad een schatje ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw kleine schat ziet er zo nog schattiger uit ;-) En het is idd een supergemakkelijk patroontje he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, en met bijpassende sterrenshirt! Heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooie uitvoering. Mijn zoontje wilt niet meer in de slaapzak (1 jaar), maar anders lijkt me dit een ideaal patroon.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun little one! Love the first pic!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat mooi en wat een blij koppie, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi slaapzakje en ook een heel mooi zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje!! en uiteraard ook een prachtig slaapzakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben er ook aan begonnen maar persoonlijk vind ik het moeilijk dat het in het Engels is.Naai nog maar sinds april,misschien is dit toch net iets te moeilijk voor mij?Maar ik ga er een nachtje over slapen en morgen probeer ik weer verder te doen.Die van jou is ook mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen