26 maart 2013

Ik geef weg...

Begin dit jaar startte onze actie voor Happy Hippo. Ons streven was voor eind maart 300 slingers te verzamelen voor kinderen van Voedselbank Breda.
De officiƫle einddatum nadert en we zijn er bijna. Dagelijks brengt de postbode ons enveloppen met slingers van lieve mensen uit binnen-, en buitenland en dat zal hopelijk nog even doorgaan. We verwachten nog zeker 60 slingers van dames die zich hebben opgegeven via actievoorhappyhippo@gmail.com. Of we de dealine halen, is dus nog spannend...

Toch ben ik al vreselijk trots op de 1.8km slingers die we al verzameld hebben en houd ik een give-away: een echte Petits Pirates clutch/knip met leer en stof!




Hoe kun je hem winnen?
Heel simpel, laat hieronder een reactie achter voor 15 april.

Natuurlijk vind ik het heel leuk als je volger bent, reclame voor deze give-away maakt op je eigen blog of een slinger maakt voor ons goede doel. Maar ik zou het fijn vinden dat je "Happy Hippo" even "leuk vindt" op Facebook .
Niet verplicht overigens.

Veel geluk allemaal!





50 opmerkingen:

  1. Ziet er een leuk tasje uit! Ik zal zeker alles liken en op jullie stemmen.
    Aangezien ik anoniem reageer: marjan.wens@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow leuk! Ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De clutch is prachtig, dus ik waag graag mijn kans! Wat de slingers betreft : ik deed er gisteren twee op de post, dus die zullen morgen wel arriveren! Ik hoop dat jullie de deadline halen, fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee en zal wat reclame maken op mijn blog. Groetjes tiene veel succes nog met de actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi (clutch & actie). Ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super initiatief! heel leuke clutch. ik doe mee. en doe de rest ook.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch! Ik doe heel graag mee :-) liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super jullie actie voor Happy Hippo! Ik doe graag mee voor de prachtige clutch

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amai, da' mooi ! wil ik wel winnen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik volgde al, ik maak nog wat reclame, ik naaide 2 slilngers (bijna bij jullie), en ik "like"-te op fb, (enkel stemmen is me niet gelukt aangezien ik in belgie woon) en ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moooii! Ik waag een kansje. Ik stuurde al een slinger op de post, maar heb geen Facebook of blog. Ik ben ben wel op Pinterest te vinden, met jullie banner http://pinterest.com/mevrouwjanssen/
    Succes met de laatste meters slingers, en op naar de 300!
    Mevrouw Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi slinger initiatief! enne ...ik doe graag mee voor die supermooie clutch

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi zeg! ik doe ook graag mee! en woowie, 1.8 km slinger! das veel slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kleurtjes, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Ik doe mee en maak wel wat reclame!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geliket en het tasje is echt wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee, dat grafisch stofje vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi! Graag, ik doe mee. Veel succes met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee voor zo'n mooie knip!
    Like:done

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik doe ook graag mee
    met cafe plisse hebben we onze slingers al opgestuurd hopelijk hebben jullie deze goed ontvangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zalig! zou ideaal zijn als handtasje voor dat trouwfeestje dat binnenkort op de agenda staat

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor zo'n schoontje waag ik graag mijn kans !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat is 'ie mooi!! Ik zag 'm al voorbij komen op FB. Super! Natuurlijk doe ik graag mee. Mijn slinger was gelukkig ruim op tijd binnen. Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Facebook check, volger check. Ik ben helemaal klaar voor de gave knip

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hier net fan geworden, op Facebook was ik dat al..
    Mijne is net kapot, ben dus op zoek naar een andere :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, de clutch is prachtig, graag doe ik mee.
    Facebook check en volger ben ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En of ik wil meedoen! Zoiets moois kan ik niet maken en heb ik bijgevolg nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt eerlijk, ik voel mij een beetje schuldig omdat het me nog niet gelukt is een slinger te naaien ... maar tegelijk vind ik de clutch zo mooi ... ik zit een beetje in een tweestrijd ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon lekker mee doen aan de give-away. Geen probleem hoor...

      Verwijderen
  29. geslaagde kombinatie,doe ook graag mee aan je give-way

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo mooi zeg! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een mooi cadeautje voor de noeste arbeid! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi! Graag doe ik mee!
    Ik duim voor de 300 slingers, dat zou geweldig zijn! Op facebook zag ik mijn slinger vandaag voorbij komen dus deze is goed aangekomen.Fijn! Met liefde gemaakt.
    Complimenten voor jullie super Happy Hippo actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. leuk idee!! prachtig uitgevoerd!
    Ik doe ook graag mee!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo mooi! De clutch met knip staat al een tijd op mijn to-do-lijstje sinds ik zo'n knip gekregen heb met Kerst maar ik heb me er nog niet aan durven wagen... Misschien moet ik hopen dat ik er eentje win?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie actie en mooie clutch!
    Ik doe mee, voor een laat verjaardagsgeschenk voor mezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik wil ook men kans wagen! zeer mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. heel mooie knip! Die zou mooi in mijn handtas passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super Leuk, ik doe mee! Spannend....

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ooh en op de valreep....ik waag ook een gokje, want ik vind dit te gekke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen