25 november 2012

Nooit gedacht

dat ik dit nodig zou hebben... Nou heb ik dat natuurlijk ook niet, maar een Petit Pan stofje leukt zo'n rubberen warm-water-kruik wel op.


Ik bladerde door "Zo Geknipt", paste het patroon ietsje aan en had de kruikenzak zo in elkaar. Oke, hij had wel een centimetertje langer mogen zijn, maar he... hij past wel. Ik heb in ieder geval heerlijk warme voeten.

Graag had ik meer foto's bij mijn bericht geplaatst, maar ook ik kamp met 'max. opslagruimte bereikt'. Eerst wat foto's verkleinen dus.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stofje! En ideaal, zo'n warme kruik bij dit weertje. Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stofje is zo mooi met oranje! Nooit aan die combinatie gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O das mooi, ik dacht een hoes te haken want ik gebruik zo'n kruik elke dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm mooi, gezellig en warm! ideaal op een dag als vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, daar breng je me op een idee. Ik ben al lang op zoek naar een kruikenzak (en een grotere kruik, want de mijne is een kleintje). Bedankt voor het leuke idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren bij elkaar! En heb je al eens in je Picasa album gekeken? Niet gebruikte foto's blijven daar gewoon in staan he... Je kunt misschien net als ik een heleboel opschonen. Zie onder de foto's hoevaak ze zijn bekeken voor een indicatie of je ze kunt wissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh ja, ook zo'n mooie ! Steekt ook mijn ogen uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen