25 oktober 2012

Met dit bericht verklaar ik...

het snotterseizoen 2012/2013 voor geopend!!!

Hier in huis 'verwelkomen' wij het eerste verkoudheidsvirus van de herfst. Hatsjoe...
Dus;  een tissuedoos-hoesje voor op tafel, een zakdoekzakje en een zakje voor paracetamol voor onderweg en we zijn er klaar voor...




En omdat ik verwacht dat ik vast niet de enige snotneus zal hebben deze winter maakte ik 3 kleenex-hoesjes als cadeautjes.
Maar oh... had ik deze tutorial nou maar eerder gezien. Dan had ik de ovaaltjes anders (lees beter) gestikt. Dit recept staat ook goed uitgelegd in haar boek "Zo geknipt".

Met dank aan de winkel met de heerlijke rookworsten voor de schattige stofjes die er tegenwoordig verkrijgbaar zijn.





22 opmerkingen:

  1. oee, leuke stofjes, welke winkel was dat?
    en veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hema! In NL bekend om haar rookworsten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn echt wel mooi in die stofjes !
    Hema,hm,dan zal ik eens moeten zien of ik hier het land nog uit mag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit!
    En inderdaad erg leuke stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, HEMA, ik dacht al: 'gekke combinatie rookworst en stof'... Inderdaad mooie stofjes! Er kan daar stijlvol gesnotterd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super uit!! Heb hier nog een zonder hoes staan, komt op de to do list, wordt weer langer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die gaan zo goed van pas komen en ze zijn echt heel mooi!Dat maakt de verkoudheid net iets aangenamer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo, hebben ze tegenwoordig ook deze leuke stofjes in de Hema ? Wat leuk om weten !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van mij had het seizoen nog eventjes dicht mogen blijven, maar bij jullie opent het alvast in stijl!
    (en ik dacht eerst: stofjes bij de slager? Toen viel mijne frang ;p)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn super leuk stuk voor stuk erg mooie stofjes en wat een heerlijke rookworsten hebben ze daar :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent in stijl voorbereid op een snotterende winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al een geluk dat deze virusjes zich niet via het net kunnen verspreiden! Maar wie weet begin ik volgende week ook te stikken! De hoesjes zijn echter zeer goed gelukt!
    Verkoopt de hema in België ook stofjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het! Want dan ga ik er dit weekend ook op af :-)

      Verwijderen
    2. ik vrees ervoor, alleszins niet die bij ons, mammabelle :-(

      Verwijderen
    3. In de winkel heb ik ze nog niet gezien, maar online kan je ze in België ook kopen:
      http://www.hema.be/nl/winkel/hobby-en-vrije-tijd/hobby/stoffen

      Verwijderen
  13. Erg leuk... wist niet dat de Hema zulke leuke stofjes had. Ook online verkrijgbaar zie ik ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die moet ik ook dringend eens maken! schoontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie hoesjes en leuke stofjes! En helaas zijn de snotjes ook al tot hier geraakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier is't snotterseizoen ook al geopend ;-). Maar die mooie hoesjes maken het wat aangenamer om een zakdoek te nemen denk ik zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Meende da nu, stof in de Hema? En zo'n schoontjes?! Alé, dan moet ik ook eens gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen