28 oktober 2010

Het kraamcadeau dat nooit gegeven kan worden.

Hier zou eigenlijk de aangekondigde blog komen over iets wat niet mijn ding is; jongenskleding maken. Maar omdat foto's maken van een weigerend model/piraatje ook niet mijn ding is, hebben jullie deze van mij te goed.
In plaats daarvan een blog over het kraamcadeau dat nooit gegegeven kan worden. Niet omdat het slecht gelukt is, maar omdat het niet gegeven mag worden. De kleinste piraat zag het konijn toen het nog maar 1 oor had. Op dat moment besloot hij zich erover te ontfermen. En ja, zeg dan nog maar eens dat het konijntje een ander huis gaat krijgen...
Dat kan deze mama niet over haar hart verkrijgen. Ik zal nog een nieuwe moeten maken. En zeg nou zelf, is íe niet schattig!?

Het patroon vond ik hier. Ik deed er wel zeker langer dan een uurtje over, mijn naaimachine en dit fijne badstof/nicky velours (?) was geen fijne combi.

3 opmerkingen:

  1. Wat een fantastich idee!

    Krijg er meteen zin in!

    Alleen als ik op de link klik kan ik de beschrijving niet vinden.

    Weet je misschien de link nog?

    Groetjes Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carmen, ik kan op jouw blog niet reageren. Maar ik heb de link aangepast.
    Groet, Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen